Головна > Новини

Новини


Українська лохина потрапила на полиці найбільшої торговельної мережі у світі

Про це повідомив власник і консультант з експорту компанії Vinaigrette LLC Максим Кулик на своїй сторінці у мережі Facebook.

Експерт наголосив: для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.

«Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотриманню холодного ланцюжка постачання, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue. Наступний крок — це наш бренд на полиці і вхід в органік-рух мережі Lidl», — відзначив Максим Кулик.

За матеріалами сайту Журналу «Аграрний тиждень. Україна» - https://a7d.com.ua

28.08.2019